خلاقیت در طراحی گرافیک
اگر طراح گرافیک هستید و ترجیح می دهید در کار خود خلاق تر از گذشته باشید پیشنهاد ویژه ای برای شما داریم و آن هم مطالعه ی این مطلب به صورت کامل می باشد.
آمادگی برای پذیرش ایده های نو «اگر وقت زیادی برای گرم کردن خود صرف کنید،به مسابقه نخواهید رسید اگر هم اصلا” بدن خود را گرم نکنید، به مسابقه می رسید اما نمی توانید آن را به پایان برسانید».Grant Heidrich دونده در یک پروژه کارگرافیکی باید پیام کار کاملا” تعریف شده باشد و اهداف آن نیز کاملا” متمرکز و مشخص باشد.
فکر کردن را با ذهنی باز آغاز کنید برای یک طرح گرافیست، نویسنده،هنرمند و یا فیلسوف هیچ چیز وحشتناکتر از یک صفحه سفید کاغذ نیست.
زیر این وظیفه آنهاست که این صفحه خالی را پرکنند. به علاوه،موضوع فقط پر کردن صفحه نیست بلکه باید آن را با اطلاعات و مطالبی که معنی دار، تاثیر گذار و خلاقانه باشد، پر کنند.